Zerbitzuak
Kudeaketa sistemen ezarpena eta mantentzea
Ezarpena – Ondorengoak bermatuko dituen sistema diseinatu, garatu eta ezarri:
- Lan egiteko moduak sistematizatu pertsona ororen parte-hartzea sustatuz.
- Prozesuetan oinarritutako kudeaketaren antolakuntzarako bideratzailea.
- Prozesuetan etengabeko hobekuntza bilatuko duena, neurketa sistemen bitartez, antolakuntza hobetuz.
- Arauen eskaerei erantzuna ematea eta erakunde ziurtagiri-emaile baten onarpena lortzea.
Mantentzea – Kudeaketa sistemarekin zerikusia duten gaiekin laguntzea, honakoak bultzatuz;
- Baliabideen aurrezpenez kudeaketa sistemaren jardueretan hobekuntzak garatzea, erakundearen zerbitzu/produktuei balioa erantsiko dieten ekintzei lehentasuna emanez.
- Auditoritzetarako prestaketa antolatua lortzea, eta hauen ondorioz sortzen diren beharrezko ekintzei irtenbideak aurkitzea eta bideratzea.


Estrategia eta Zuzendaritza
Plan estrategikoen lanketa
Helburuak lortzeko erakundeak jarraituko duen ibilbidea diseinatzea, beharrezko erabakiak bere baitan nola hedatu eta jarduera konkretuetan nola bilakatuko diren zehaztuz.
Ondorengoak lortuko ditugu erakundean;
- Enpresari eman nahi diogun norabidea finkatzea.
- Langile konprometitua, parte-hartzeak erabilgarri eta baliodun bihurtuko duelarik.
- Indargune eta ahulguneak aurkitzea.
- Bidea zuzena den egiaztatzeko, berrikustea eta kontrola ezartzea.
Urteko kudeaketa planak
Aginte koadroa izango den adierazle multzo bat izango du bere baitan, ezarritako helburu eta jardueren aurrerakuntza eta betetze-maila ebaluatzearren.
Urteko kudeaketa planetik ondorioztatutako emaitzen ebaluazioa eta analisia aldian-aldian egingo da, erakundeak egokien deritzon epea ezarriz. Helburua, denbora errelean estrategien bilakaera eta garapena kontrolatu eta neurtzea, ezarpenean sortu daitezkeen gabeziak zuzentzearren, lortutako emaitzen ondorioz beharrezko izan litezkeen neurri berriak proposatuz.
Legediaren betetzea
Compliance (Officer) – 1/2015 lege organikoa
Erakundeek aurre egin beharreko legeekiko eta jarduerekiko arriskuak identifikatu eta sailkatzearren, erabakitako prozedura eta jardute egokien multzoa finkatzea, prebentziorako, kudeaketarako, kontrolerako eta erreakziorako barne mekanismoak ezarriz.
Mundu mailako legedi-markoaren bilakaerak, eta zentzu horretan dagoen joera garbiak, erakunde askorentzat borondatzeko izatetik nahitaezko izatera ekarri du, barne egitura eta estrategietan barneratzeko beharra sortuz, lege.eskaerak betetzearren edo erakundearen egonkortasuna eta jarraipena arazo larri bihurtu litzaketen arrisku egoeren aurrean bere burua babestearren.
Datuen babesa – (EB) 2016
2018ko maiatzaren 25tik aurrera aplikagarri da 2016/679 Datuen Babeserako Europar Araudia, RGPD edo GDPR siglez ezaguna, eta data horretatik aurrera izaera pertsonala duten datuak erabiltzen dituzten erakunde guztiak, araudi hori betetzen dutela eta datuen kudeaketa horren arabera egiten dela ziurtatu eta egiaztatu ahal izateko antolakuntzarekiko neurri teknikoak garatu beharko dituzte.


Antolakuntza azterketak
Egoera diagnosiak
Antolakuntza egitura aztertzea, erakundearen aldetik eskeinitako zerbitzuen optimizazioa lortzearren hobekuntzarako ekintzak identifikatuz, ondorengo irizpideei jarraituz;
- Egungo antolakuntza egituraren optimizazioa eta arrazionalizatzea.
- Baliabide erabilgarrien eta lan prozeduren ekoizpen egokiena bilatzea.
- Produktu/zerbitzuen sorkuntzan eta ematean parte hartzen duten pertsona guztien gogobetetzea.
Hobekuntza planak
Balizko antolakuntza edo jarduera gabeziak ekiditeko erakunde batek landu beharreko lehentasunezko ekintzen ezarpena, ondorengo hauen bitartez;
- Hobekuntza taldeen analisi eta sistematizazio prozesuan, lan-modu eta gabezien identifikazioa.
- Hobekuntza taldeen analisi eta sistematizazio prozesuan, lan-modu eta gabezien identifikazioa.